studiedag, mmm :)

Phu, jag ljuger inte om jag säger att jag älskar studiedagar! Sova hur länge man vill.. Mm, mina elva timmars sömn inatt var nog välbehövt.

Driven av kärlek (ungdomshelgen i Varnhem) blev helt kanon! Mycket trevlig helg med massa kul folk, Gudsnärvaro, bra konserter och ja.. det blev helt enkelt jättebra :) Mer sånna, tack!
Det enda som kanske inte riktigt blev jättebra var väl sömnen, haha. Mellan Lördag-Söndag sov jag bara 3½ timma. Inte jättebra för min hälsa och mitt humör. Haha! Menmen, det blir så när det har kommit dit kul folk. Då kan man ju inte bara gå och lägga sig, nä då måste man ta vara på tiden!

Men ja, det är sjukt bra med studiedag idag, så jag fick sova ut så mycket jag ville :) Ska nog ut och ta en promenad om ett tag, det ser ut att vara fint väder. Tror dock att det är kallt! Tur att det finns kläder :D

Jag har alltid undrat varför just jag blev så sjukt kittlig, det är inge bra när man är i närheten av Moa!

image240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0