sött bröllop

Mitt humör är inte att leka med. Känner bara för att gråta massor, men jag har verkligen inte en aning om varför. Nåja, det blir nog bra :) Var på stan i förmiddags en sväng, skulle köpa en liten bröllopspresent. Jag passade på att smita in på H&M och köpte mig ett par skor också, wou! Vi mötte Emelie vid stationen, sen åkte vi till Värsås där det skulle vara bröllop. Vet inte hur jag ska förklara hur vi känner bruden riktigt, haha. Min systers gamla barndomskompis iaf, o mamma och pappa känner hennes föräldrar också. Ehh, ja ärligt talat så vet jag nog inte riktigt hur :) Säkert inom kyrkan o så.. Bröllopet var i alla fall jättefint, och det var svårt att hålla tillbaka tårarna. Jag vill också vara "gammal" och få gifta mig. Avundsjuka. Jag önskar dem all lycka i framtiden! De har förhoppningsvis många år framför sig att dela med varandra, med tanke på att de bara är 21 och 22 år :) ahwww.


Vi var dock bara på vigseln, eftersom vi inte känner dem jätteväl :)




Nu på kvällen har jag och mina två storasystrar suttit hemma och tittat på melodifestivalen, pratat om alltför privata saker som jag helst inte hade velat veta faktiskt (HAHA!) och fulat oss totalt, bla genom att sätta upp sånna här frisyrer och leka japaner eller något liknande :)
image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0