på lov ska man vara ledig

Jag har funderat på en sak under lovet. Ska man inte vara ledig på lovet? Hur rättvist är det att vi ska behöva sitta hemma och plugga röven av oss för att vi har värsta stora musikprovet direkt på tisdag? Plus att vi har NO-, SO-, UK-inlämning på tisdag dessutom. Vad är det för stil? Jag blir irriterad.

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musikstycken som vi har prov på (klassisk musikhistoria), otroligt intressant och det känns inte som jag lär mig ett skit. Positiv jag låter va? Nja.. Dessutom har jag suttit och skrivit på min "Designa ditt barn"-uppgift. Åh, jag orkar inte plugga mer. Dessvärre går nog hela den här dagen åt till plugg. Underbart, va? N-E-J, NEJ.


Jag hade gärna åkt med mamma o pappa till stan, men hepp. Det fick jag inte, undra varför? Haha, är det så att jag fyller år imorgon kanske? Ohja.

Nu ska jag försöka plugga vidare, kanske återkommer med något lite mer positivt inlägg sen, who knows? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0