jag älskar falska rykten

Haha, är det alltid så att man bara måste prata dubbelt så mycket om man har varit borta från skolan en dag? Det känns som jag bara tjötade hela dagen. Fick tillomed tillsägelser av lärarna, och det hör faktiskt inte till vanligheten eftersom jag är så blyg. Haha! Vi fick reda på engelska och tyskaproven idag, jag är faktiskt rätt nöjd :) Mest nöjd med tyskan, konstigt? Haha njae.. 2½ poäng ifrån mvg :) Lite halvsorgligt (egentligen väldigt!) att vi inte kommer ha Anna mer nu, och jag fick inte säga hejdå till henne. Åhh, jaja.. Efter skolan blev det ner till stan med Amanda för att köpa naturgodis, ÅHHH. vem gillar inte det? Tyvärr fanns det inga cashewnötter. Grrrr....



Jajo, men annars är det ju kul att få anklagelser för att man har tjallat på någon som man inte ens har gjort? Bli lite mer säkra på vem det är som har sagt något innan ni kommer och tjurar på en människa.
Fast annars är det ju ganska kul att det kanske kommer spridas massa rykten om hur skvallerbyttig jag är? Ja, jag älskar falska rykten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0