farfars byxor och mormors bh

Tro't eller ej, jag har lyckats bli positiv. Kanske beror det på att jag la läxorna åt sidan ganska snabbt efter att jag hade börjat? Nu kommer jag troligtvis få dåligt samvete på måndag i stället. Men vet ni? Det skiter jag i. Jag får helt enkelt få det, och plugga ändå. För idag har det inte varit någon bra pluggdag, inte på min sida alls.

Istället har jag busat med Nellie. Bland annat lekt "farfars byxor" som senare övergick till "mormors bh", HAHA säger jag bara. Jag sög, totalt. Jag kunde inte hålla mig för skratt en enda gång. Jag bju'r på ett litet klipp från "farfars byxor". Varsågoda! (Nellie hade precis varit påskkärring, därav de röda kinderna!)



Vet ni en sak? Det är ca 2½ timma kvar till jag fyller 16. Haha, det är stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0