jag hatar motvind

Vet ni vad?
Imorse cyklade jag massa kilometer (jag vet inte hur långt det är..) i VÄRLDENS motvind och i princip ständigt uppför för att komma till Simsjön och husets dag. Jag trodde jag skulle dö! Så äckligt jobbigt så det är inte klokt. Där uppe hade vi lite fyrkamp och tipspromenad. Jag hade alla rätt i tipspromenaden, kom femma och vann en påse godis! MUMS :) När dagen var slut ca klockan ett cyklade jag och Ellen hemåt igen. Lätt, eftersom det var medvind och nästan bara nedförsbackar. Huj vad det gick! Tror jag kom hem på typ en kvart. Dit tog det en trekvart. HAHA!

Imorgon är det dags för avslutningsmaskerad och sedan skolavslutning. Det är sorgligt. Väldigt sorgligt. Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är alltid bara att fortsätta hur jobbigt det än är

2008-06-12 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0