sommarjobb?

Hej hej :)
Sitter nu här i min morgonrock, fortfarande.. haha! Kom med andra ord inte iväg imorse, eftersom vi hade friluftsdag och skulle vistas utomhus hela dagen (jag skulle vandra över en mil) så kände jag att det var bäst att stanna hemma, eftersom jag faktiskt är sjuk. Vet inte hur många gånger jag har snytit mig idag, huah! Haha, man kan nästan tro att jag är en kille som tycker så synd om mig själv så fort jag blir sjuk ;) Så är icke fallet! 

Har precis skickat iväg en arbetsansökan till det där sommarjobbet jag nämnde för ett tag sedan (har dock aldrig sagt något namn, muahaha!).  HAHA, jag fick ta en paus på några minuter för att jag började nysa, nös huuur många gånger som helst på raken i några minuter, hjälp. Det var läskigt må jag lova! Dessutom gjorde det ont i ryggen.
Nåja, till saken igen.. Får hoppas att jag lät tillräckligt intressant och att jag får komma på en arbetsintervju, spännande! Måste verkligen ha ett sommarjobb, eftersom jag inte får några pengar i sommar med tanke på att jag hinner fylla sexton innan sommaren, åh!
Mamma håller på att göra Fåraherdens paj eller vad det heter, poatismos med köttfärs, tomater och ost. Eller något sånt, har inte ätit det på flera år, och jag älskar det! Så nu är jag glad :)

jag och min älsklings-simba (hon sover alltid sådär på min kudde tillsammans med mig) <3
image201


Ska fortsätta läsa lite bloggar nu, hoppas att någon av de jag läser har uppdaterat ;)
Puss och hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0