sjukling

Hallådär :)

Mådde dåligt idag också, kände mig helt död imorse. Så det får bli en hemmadag idag igen. Var bara uppe och åt frukost imorse, sen gick jag och la mig igen. Skönt! Sov till elva..
Har suttit och försökt få till en lite roligare header nu, fast jag orkade inte mer så den fick bli som den blev. Jag har verkligen inget tålamod, haha! Jag får helt enkelt försöka göra en roligare nästa gång, för nu hittade jag massa spännande funktioner ;)

Väntar på att mamma ska komma hem, för jag vill ha maaat.. Hon skulle komma hem typ ett, så jag får hoppas på att bli mätt snart!

Imorgon fyller min syster Emelie 21 år, glöm inte det. ;) Vi ska ner till henne (hon bor i Jönköping) på söndag och fira. Och på Lördag är det öppet hus för sexorna, sjuorna och åttorna på min skola, så vi får ledigt på måndag! Skönt. Det blir för tidig kompensation för en danskväll som niorna ska ha framöver.


Nä nu ska jag nog gå och äta något litet, jag är svinhungrig.. ha det så bra! Stor kram :)


jag saknar min blonda (även om färgen inte var den vackraste just här) och bruna sommartid!
image204

Kommentarer
Postat av: matilda

åh tack så mycket, va snällt sagt :) hoppas du kikar in igen! mjo, jag vill också ha vår så ja är lite sur att de kom nu.. men om de är som de brukar vara så kommer de vara borta imorn så vi får ju se, man kan ju hoppas iallafall! :D

2008-01-30 @ 14:44:31
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0