sälen

jao, jag ville egentligen inte skriva något inlägg här förrän jag har lagt in sälen-bilderna, men min kamera verkar vara ganska mycket spårlöst försvunnen, har letat några dagar nu men inte hittat den. så det får helt enkelt bli ett inlägg utan bilder :)

klassresan till sälen var sjukt kul! åkte i erikas bil med hennes pappa, rebecka och caroline. kulkul!
väl framme i sälen sov jag i samma stuga som amanda, caroline,clary, alexandra, hellberg och mattsson. jag, amanda, hellberg och mattsson tog ett rum. ganska intressanta samtalsämnen där en kväll, haha! ;D
åhh.. det var verkligen SÅ kul, kan inte beskriva ju.

haha, sådär.. blev en tur under datorbordet där, fick en känsla av att någonting åkte ner bakom bordet härromdagen, och tänkte att det kanske skulle kunna ha varit min kamera, men icke sa nicke.. GAHH jag vill veta vart den är! dessutom funkar inte min bilddagbok, har inte varit inne där på en vecka nu. det är ju typ mitt liv, huj så sorgligt!
har skickat mail till dom, till två adresser för att vara säker på att dom ser det. men dom har inte svarat än och jag skrev det för tre dagar sedan, så jag börjar tappa tålamodet lite nu, så imorgon ska jag ringa dom!

skriver mer när jag hittar min kamera, om jag någonsin gör det :) annars kommer det nog ett och ett annat inlägg ändå ;)

kram/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0