potatis, fläsk och löksås. mmmmmums

image184konstigt nog är jag otroligt sugen på potatis, fläsk och löksås. har varit det nästan hela dagen, och jag måste erkänna att det var en liten besvikelse att komma hem och inte se något fläsk.

suget kom konstigt nog på no-lektionen, när min lärare frågade om det stavades flest eller fläst, och någon trodde att han sa fläsk. fy..

haha, jag känner verkligen hur hungrig jag är nu, jag måste be mamma laga den här maten snart :) SÅ gott, även om det är värsta bonnamaten.
jag kan också erkänna att det inte såg så överdrivet lockande ut på bilden, är mycket godare än det ser ut ju. haha :)

nu ska jag krypa till sängs, även om vi är "lediga" imorgon, okej nu skojade jag, lediga är vi faktiskt inte, men vi har hemstudiedag. så massa uppgifter har vi allt fått! dessutom ska jag samla allt mod jag har och våga ringa bilddagboken, för jag SKA ha tillbaka den och jag SKA kunna komma in på den, skaskaska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0