ninas resa

Hej och hallå!

Dåligt med uppdatering idag, får ursäkta. Har bara inte haft något kul att skriva om. Känns som det inte kan vara så kul att läsa om hur synd det är om mig som är sjuk varje dag ;) Haha!

Gick till skolan idag, även om jag mådde jättedåligt och knappt kunde prata. Tittade på bio, Ninas resa hette den, den handlade om en tjej som överlevde i Warszawagettot under andra världskriget. Den var ganska bra, eftersom det var en verklighetsbaserad film så var det inslag när Nina satt i en studio eller något och berättade om vissa saker hon hade varit med om under filmens gång. Lite långtråkig ibland, men samtidigt hemsk med tanke på att det faktiskt har hänt. Efter filmen hade vi matrast i över en och en halv timme, så tråkigt! Sen hade vi tre lektioner, efter det slutade vi.
Har hunnit med att öva inför min provmiddag idag, som jag ska göra på torsdag. Blev dock inte jättebra, så mamma fick hjälpa mig att skriva om receptet!

Dessutom har jag anmält mig till ungdomshelgen Driven som är i Varnhems allianskyrka 29 februari-2 mars. Det blir nog kul :)


Nu vill min syster sitta här, bäst att kila. Puss och godnatt! ♥ /A

bjussar på en bild på mig och min vän fredrik från i fredags ;)
image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0