kibab-rule, ja tack!

image195
Haha, gick ut i köket och såg det här. Nej Nellie, jag ska inte ta din kibab-rule. ;) Haha!



Åh, jag bara hostar. undrar hur det kommer gå. Nåja, i nödfall får jag väl ringa mamma o pappa om det blir jättedåligt i Bankeryd. Hoppas på att mamma o pappa kommer hem snart, så jag kan få mina cashewnötter (som jag förövrigt nästan kan lova att dom glömmer köpa). Haha :)

Sitter och tittar på youtube nu, på ett klipp där min kompis sjunger. ÅH.. hon sjunger verkligen otroligt bra :D


Titta här vettja, Moa heter hon :)

Kommentarer
Postat av: olessia

gulligt :D haha

2008-01-26 @ 14:06:20
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: erika jensen!

åååååååååååååååååh, moa

2008-01-26 @ 17:34:13
Postat av: sofie

haha gulligt :) när emma var liten satte hon en lapp på en coca cola där det stod "du skulle bara våga..." haha. också lite kul.

2008-01-28 @ 21:45:19
URL: http://sofiethorild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0