kameran är återfunnen

har jag glömt berätta om min kameraupptäckt? :D
ja, det har jag nog......

så, tid att berättas; min syster är den smartaste jag känner.

not.


jag har frågat min syster fleeeeera, fleeeera gånger om hon verkligenverkligen inte har sett min kamera, varje gång har jag fått tillbaka ett irriterande svar om att hon inte har sett den någonstans. jag har verkligen letat på massor med ställen men har nästan varit HELT säker på att jag hade lagt den vid datorn när jag kom hem från sälen. så igårkväll när min syster hade kommit hem frågade jag lite sådär halvblygt min syster igen.
-pao, är du heelt säker på att du inte har sett min kamera någonstans?
- JAAA, jag har inte sett din kamera!
lite småbesviken började jag gå där ifrån, sen kom hon med:
-fast jag skulle ju iförsig kunna kolla i min väska, ifall jag har trott att det har varit min kamera.

ett litet hopp tändes, och jag gick som en svans efter pauline in på hennes rum där hon slängde upp alla miljontals saker hon hade i väskan. och vad fiskade hon upp till slut om inte... MIN KAMERA!
ibland kan jag faktiskt bli ganska irriterad på dig, pauline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0