inget oc för mig..

okej, nu har jag bestämt mig. och det var ett val som har kostat mig flera timmar av tårar, jag är så himla ledsen.
men jag fick helt enkelt bestämma mig för att inte åka till offcourse, eftersom jag har mått så pass dåligt. dessutom skulle jag ha sovit borta inatt om jag hade åkt dit, och jag vågar inte göra det när jag är sjuk ifall det bara skulle bli värre.. så det är egentligen det enda som har fått mig att tveka. därför vill jag till falköping ikväll igen.

men det får jag inte, mamma skriker åt mig. hon är dum i huvet, hon förstår verkligen INGENTING. är det mitt fel att inte hon är uppväxt kristen, så inte hon ville göra sånnahär grejer när hon var ung?

"NEJ DET HANDLAR OM PRINCIPER..... OCH JAG FÅR VÄL ERKÄNNA ATT JAG ÄR DUM I HUVET, MEN DÅ ÄR JU DIN PAPPA MINST LIKA DUM... OCH DÅ ÄR VÄL DU ÄRVT VÅRA GENER, SÅ SYND FÖR DIG ATT DU OCKSÅ BLEV DUM I HUVET!!"

är det det man vill höra när man känner sig sårad, besviken och ledsen? NEJ....... har aldrig hört från min mamma att jag är dum i huvet förut, så kommer den kommentaren bara för att jag är ledsen och hon inte orkar höra mig gråta... man kan ju undra vad hon tänker med.

Ursäkta det här inlägget, men jag är så grymt besviken. Jag älskar min mamma, men jag känner inte det just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0