hostmedicin, USCH!

Hej!
Ja, jag lovade ju ett till inlägg iallafall, och jag höll vad jag lovade, även om jag faktiskt borde sova nu. Mamma tvingade i mig hostmedicin förut för att hon inte klarade av att höra mig hosta flera gånger i minuten, haha. Den var äcklig, aldrig mer. Dessutom kom jag på att vi ska på bio imorgonbitti med skolan, klockan halv nio. Så våran sovmorgon till tio försvinner ju SJÄLVKLART!

Har sökt till gymnasiet nu också, var lite osäker på tredje- och fjärdevalet, men det fick bli som det blev :)

Nä, nu måste jag verkligen sova. Jag hoppas på att jag kan sova gott inatt iallafall, så att inte den här himla hostan stör min skönhetssömn (haha!).
Mina val kan ni se här nedanför, hoppas det syns..




image199

image198


Godnatt, puss och kram♥ /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

bo på hotell med en kompis som ska dit på modeveckan :) Men det var nog en lite för impulsiv ide. Får se om jag kommer iväg. :)

2008-01-28 @ 21:30:12
URL: http://sofiethorild.blogg.se
Postat av: sofie

på tal om något annat så borde media vara mycket högre upp på listan;)

2008-01-28 @ 21:41:46
URL: http://sofiethorild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0