hårfunderingar

Jag måste erkänna att jag faktiskt ibland funderar på att klippa lugg. Men, jag är alldeles för feg. Tror inte att jag passar i det, så jag vågar inte. Ändå vill jag ha förändring, eftersom det känns som jag har sett likdan ut i hövvet i alla år. Hur ska jag göra? Åhh.. har ju inte haft lugg sen jag gick i fyran. Känner mig så grymt osäker. Ett stort problem är dock att JAG har sagt till mamma att hon måste säga åt mig att tänka om, att jag inte får klippa min lugg ifall jag skulle få för mig att göra det. Eftersom jag alltid blir missnöjd och aldrig lär mig gilla det, så har jag sagt det till henne. Och hon vägrar glömma det! Haha.

På något sätt behöver jag i alla fall klippa mig, behöver verkligen förändring! Nu är bara den stora frågan HUR!?
Jag blir tacksam för alla tips jag får, så tipsa på!




För erkänn att det här ser otroligt tråkigt ut?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Man vill alltid ha förändrning, men du passar ju jättebra i det du har nu annie :) så varför ska du ändra? :)

2008-01-31 @ 13:52:55
URL: http://sofiethorild.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag tkr du ska fråga frisören om du skulle passa i lugg. Dom kan ju lite om sånt :P

2008-02-01 @ 17:51:30
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0