en låt som berörde mig..

Jag sitter just nu inne på en hemsida som heter crossnet, en kristen hemsida. Där kan man bland annat lyssna på en webbradio. Och jag satt o lyssnade, så kom låten Jesus is med Point Of Grace. Och jag tyckte texten var så fin på något sätt, och för att komma ihåg texten så skriver jag ner den här :)


That Jesus is
The way, the truth He is the light
For me, for you, for the world tonight
Our hope, the meaning of this life
Jesus is, Jesus is
Jesus is, Jesus is


image194

Vet du om att Jesus dog för DIN skull? För DINA synder.
Och vet du om att han gör under än idag?


Jesus älskar Dig. Och, Jesus älskar MIG!
Jesus älskar oss precis för dem vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0