du är en sån man vill sitta bredvid på mcdonalds...

hola!
ohhhh, det är typ den spanskan jag kan efter att ha läst det i ett år, haha!

nåja, idag har det varit en relativt skön dag. image188började skoldagen med matte, o tro det eller ej, det gick faktiskt riktigt bra! och jag suger totalt på matte, helt ärligt. efter det hade vi gympa, rätt kul. min grupp fuskade rätt rejält, haha! dock inte lika kul att alexsandras knä hoppade ur led så hon låg typ och skrek i panik och det såg verkligen ut att göra så fruktansvärt ont, man ville bara ta bortbortbort smärtan! yeahyeah, sen hade vi matrast och det var underbart god (HOST!) fisk med cornflakesöverdrag.. hmm, mysko. JA! engelska efter det, hon missade nog läxförhöret eller något, ganska härligt även om jag faktiskt ansträngde mig för att plugga igår! tyska efter det, vi hade vikarie som inte kunde någon tyska, haha! sen no, vi satt mest och pratade om annat som vanligt. efter det var det so och vi gick igenom massa ord... spännande :P
sen var det bara att skynda ut där mamma skulle hämta mig, åkte till tandläkaren. och det gick faktiskt otroligt bra! gjorde typ ingenting. hade bara en tandsköterska, och kan man bli annat än glad när hon inleder undersökningen med att säga "du är en av våra finaste patienter... så eva (som min tandläkare heter) vill träffa dig så lite som möjligt, därför får du bara tandsköterskor varje gång, om du skulle undra :)" så sa hon typ att jag hade jättefina tänder och phuuu... kanske inte så konstigt att inte jag som många andra har tandläkarskräck? näe, jag är riktigt glad över mina tänder känner jag :)

fick nyss en komplimang på msn som löd "du är en sån god, mysig person som man vill sitta bredvid på mcdonalds.. typ :P" haha, så sött! jag frågade ju självklart hur han menade då eftersom det lät väldigt skumt.. haha! då forstatte han med "naemen typ duvet, när massa folk ska gå o äta.. Då är du en sån person man vill sitta bredvid... lite så... status typ :P" haha naaawww. åh vad söta och roliga kommentarer kan lätta upp ens dag :D idag får jag tacka dig för det, ifall du nu skulle få för dig att läsa det här. jag är OTROLIGT glad att jag fick lära känna dig, sån sjukt lättsam och rolig kille som man inte kan annat än skratta med! :D

och några webcam-bilder... haha!

image189image190image191


nu vill min syster sitta här, så tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: alexsandra

Ajdå :S Skrek jag verkligen SÅ mycket? :/

2008-01-27 @ 11:54:41
URL: http://ahallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0