videoinlägg, eller inte?

Jag har funderat på det där med videoinlägg, det vore rätt kul att testa. Och nu när min syster (Emelie) har gjort sitt första, så blir jag ännu mer sugen. Haha, man märker dock på Emelie att hon inte är så van, dessutom låter det absolut inte som hon. Märkligt, märkligt. Nu är frågan bara om jag någonsin skulle våga? Det skulle ju kännas heldumt. Ni som vet, känns det inte lite stelt? Haha.

Nåja, vill ni ha ett videoinlägg framöver kanske? ;) Själv älskar jag när andra gör videoinlägg, vet ni några som videobloggar? Jag vill ha tips :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm råls att tänka på (A) haha
Hur blir man vän med dig?
och hur får man så fin bakrund och så...?

2008-02-11 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0