skratt!

Haha, att man kan ha så kul åt ingenting. Jag och Pauline satt precis och åt maten vi hade lagat (som för övrigt inte blev helt perfekt, HAHA!), och vi bara skrattade åt allt och ingenting. Vi skrattade så vi tjöt. Under nästan hela tiden! Tårarna bara rann och skratten blev högre och högre, så kul hade vi inte haft åt ingenting på jättelänge! Helt sjukt verkligen. Haha! Nu ska vi ner och hämta våran lillasyster Nellie från fritids. Ikväll kanske jag går till Erika och hjälper henne vara barnvakt, efter att jag har tränat då. Kulkul!
Måste kila, puss!

haha, otroligt snygg bild på mig och min favorit-martina (erikas lillasyster) <3 :D
image225

Kommentarer
Postat av: Vaster Ragnarsson

Ja du har haft din blogg lite längre än mig:)
men jag får väl försöka komma ikapp;)

2008-02-12 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0