pluggpluggplugg..

pappa ; simba hade spytt på filten, så jag la den i tvättmaskinen.
mamma ; jag såg det, och det brukar bli renare om man sätter på den, så det gjorde jag.

Hahahha, himla smart pappa är alltså ;)
Jag är tröttare än tröttast, det känns som mina ögon bara slås ihop vilken sekund som helst. Hmm, kanske är dags att sätta sig o plugga lite? Har ju SO-prov imorgon, vore kanske bra att kunna något!
Första nationella provet idag gick bra, det var jättelätt så ah.. Blev dock jättestressad och mådde skitilla innan, kom sent dessutom och kunde inte hjälpa att tårarna kom. Åh, att jag alltid ska bli sån.. Jag blir så trött på det! Men provet gick galant i alla fall, trots att jag skakade igenom de första sidorna. För övrigt var skoldagen skön, inte något jobbigt direkt.

Nu måste jag plugga, ha det så bra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0