nu börjar det igen!

Lovet är slut, alla är glada. Är det inte så? Jag känner mig faktiskt ganska taggad för det där med skolan, ovanligt nog. Det känns som det kan bli riktigt kul. I alla fall imorgon då det förhoppningsvis blir en ganska soft dag. Vi går från 10.00 till 14.30, har jag för mig. Så det blir rätt skönt, har bara fyra lektioner också. Jaja, nu ska jag gå och äta litegrann, jag måste försöka somna tidigt ikväll. Kan bli en aning svårt med tanke på att jag har suttit uppe väldigt länge under lovet. Nåja, ha det så bra. Kram!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

musik imorron! hujeda mig vad vi ska vara duktiga! ;)

2008-02-17 @ 21:35:47
URL: http://www.ahallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0