Man liksom fastnade i den..

Halloj!
Idag har jag inte gjort alls mycket, läste ut boken Såld som handlar om trafficking och är en sann historia, sorten av böcker jag gillar allra bäst. Mycket spännande, men även obehaglig. Man liksom fastnade i den, kunde inte sluta läsa. Allt sådant  känns så overkligt, så långt bort. Men det är närmare än vi tror, det är ganska skrämmande faktiskt. En läsvärd bok i alla fall.
Sedan har jag även hunnit med att duscha i svinkallt vatten, på grund av att någon hade duschat slut på varmvattnet, det förstörde en del av min dag. Jag blev sjukt tjurig, haha. Men ärligt, jag kunde inte ens stå I duschen, jag var tvungen att stå utanför och böja huvudet så att bara håret duschades, hahaha. Och när jag skulle duscha kroppen, huah. Panik! Verkligen svinkallt. Nåja, nog pratat om min duschning. Eller, det är väl intressant förresten? Haha!
Jag har även hunnit med en promenad med mamma och pappa, vi gick bara i Skultorp. Det var mycket skönt, även om jag behöver öva upp min kondition ganska mycket för att orka med deras tempo. Huah, pust och flås.
Åh, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer nu. Umgås med familjen? Hmm.. vi får se :)



1. Osminkade Annie läser såld, helt inne.
2. Boken, jag rekomenderar den verkligen!
3. Min älskling, min Simba.
4. Jag och Simba, hon står på handfatet som vanligt. Jag älskar dig!
5. En liten gårdagens outfit tagen med mobil i spegeln (= helkass)
6. En liten bäck, tagen med mobilen när jag, m&p var ute förut.
7. En väska jag köpte igår, jag vet dock fortfarande inte om jag gillar den. Men den såg så smidig ut, så jag köpte den. Vad tycker ni, ska jag behålla den?
8. Jag köpte nya gympaskor igår, välbehövt. Ska testa dem i veckan! :)


Kram, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

väskan var jättefin!

2008-02-10 @ 22:47:11
URL: http://www.ahallen.blogg.se
Postat av: Emelie

Jättesöt väska Annie, fast. Allt klär ju en skönhet heter det ju...

2008-02-10 @ 22:49:02
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0