lördag

Har inte hunnit uppdatera på ett tag nu, var inte hemma alls mycket igår. Var i skolan till halv fyra, det var rätt soft för vi hade vikarie på tre av sex lektioner :) Efter skolan kom mamma och hämtade mig, skönt att slippa bussen. Phu! Åkte till tonår på kvällen, första gången för i år. Vi var inte jättemycket folk, men några stycken blev vi allt. Vi åt lite korv, vissa mer, andra mindre (efter att alla satt och pratade om vad en korv faktiskt bestod av, nöffnöff. EUW!). Eftersom det inte var något vidare drag i kyrkan så åkte vi upp till ledaren Niklas (min kusin) hus. Folk spelade lite tv-spel och så. Jag satt mest och hjälpte Jimmy att sms:a med hans kompis, eftersom han var totalt upptagen med sitt spelande.... "ska hon få ett hjärta? och en puss? ja.. så får det bli, nu blir hon nog glad!" haha, måste erkänna att det kändes lite skumt att sitta och skriva massa söta saker till en tjej som jag inte känner :D det blev i alla fall en trevlig kväll!


Idag vågade vi oss ut i snöstormen, huah. Jag åkte in till stan med mamma, Nellie och Pauline för att delvis köpa present till Emelie, som vi åker till imorgon :) Jag hittade litegrann. Hoppas hon blir glad!
Jisses. det är verkligen snöstorm ute.. läskigt.


såhär snygga kan man vara i bilen, underifrån! HAHA :D
image207



och en annie...
image208



ha det så bra, uppdaterar kanske sen igen :) Puss och hej/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0