jag blir så trött på alla rubriker...

God morgon!
Jag har dock varit uppe i ca två timmar, somnade jättetidigt igårkväll. Mådde inte helt bra på hela dagen, jätteont i magen och i huvudet. Jag var helt hängig, fast i skolan märktes det kanske inte så mycket, tur det! Jag somnade under Lets dance-utröstningen, ellerja.. nivet? Tror det var vid tio någon gång. Haha, helt slut verkligen! Men jag vaknade vid åtta imorse och kikade på mobilen, 5 olästa meddelanden. Jisses, jag måste ha sovit riktigt hårt. Vaknar alltid när den vibrerar annars! Nä, nu måste jag springa och göra mig i ordning. Ska nog följa med m&p in till Skövde, mamma tyckte jag skulle titta på gympaskor. Så så får det bli!

Ska försöka orka uppdatera sen, det var ju ett tag sedan nu..

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men de vissta ja la! :)

2008-02-10 @ 16:44:29
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0