jag är inte djup

En skoldag fylld med softning. Det tackar man inte nej till! Just precis en sådan dag har det varit idag. Klassråd, hemkunskap där vi gjorde glace au four (jättegott!) och gick igenom grejer till provet vi ska ha nästa vecka. Underbart! Sen hade vi bara engelska, svenska och digital bild, där vi var ute och tog kort typ. Lite halvkomplicerad uppgift, eftersom jag absolut inte är så djup av mig som krävs. Haha!

Resten av dagen kommer bestå av plugg, plugg och åter igen plugg. Vi har tyskaprov imorgon, jag fattar inte mycket. Jag och Louise fick dock en liten genomgång av lite krånglig grammatik av våran förra tyskalärare på matrasten. Haha, våran nya lärare är inte bra, man fattar inte. Då är det tur att den förra finns kvar på skolan, så man kan fråga :) Weiiiho. Så ja, nu förstår jag lite mer i alla fall. Förhoppningsvis blir det inte så svårt ändå, tyskaproven brukar vara lätta.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0