hår, hår, hår.. vilket problem!

Jag måste erkänna att idag var en del av håret påväg att åka av, en liten del av luggen, så det skulle bli en raklugg. Jag har gått och funderat på det här i någon månad nu, men jag har aldrig vågat. Och så väl idag så bestämde jag mig, jag menar håret växer ju, och om det nu skulle bli jättefult så får jag väl sätta upp det, svårare än så är det ju inte. MEN, till problemet.. Mamma ville inte klippa den, för hon hade så ont i tummen. Och själv tänker jag verkligen inte göra det. ÅH, kom och klipp mig, någon! Haha, mitt hår ser hemskt ut. Frågan är bara om jag verkligen skulle passa i lugg.. hmm, åh himla tankar. Varför är man så feg? Det är ju bara att testa! Nu schööööö-ön ;)
Näe, varför kan jag inte själv? hahah.. åh vilket problem :)

Ett annat problem är att min katt just nu står PRECIS framför skärmen och sträcker på sig, så jag har ingen aning om ifall jag skriver rätt! Haha, kulkul.

Det här blev ju också ett otroligt värt inlägg. Men snälla nurå, ska jag klippa lugg?

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godnatt!

2008-02-11 @ 00:03:50
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Alexsandra

haha, jag kan ju alltid klippa din lugg ;) xD

2008-02-11 @ 11:03:29
URL: http://www.ahallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0