glad morgon :)

God morgon!

Eller, morgon? Nejnejnej. Jag har ju för sjutton varit uppe länge nu! I alla fall över en timma. Vaknade innan 10 någon gång, kom att tänka på våran härliga Greklandsresa och låg och längtade tillbaka till stranden. Och tavernan på stranden, åh! Så himlahimlahimla mysigt. Jag vill tillbaka, helst NU.
Jag har dessutom hunnit med att titta på gudstjänsten på tv:n med pappa, pingstkyrkan i Örebro var det ifrån idag. Det var bra, jag blev glad! Jag blir glad av saker med kristet budskap. Haha, okej det där lät jättedumt, men jag visste inte hur jag skulle uttrycka mig. Kanske ni förstår ändå? Det var mysigt i alla fall.
Frukost har jag också hunnit med, gottgott. Funderar på att gå och duscha nu, och sedan städa mitt rum. Det är ganska välbehövligt, åh.. Varför, varför, varför är jag så stökig av mig? Nä, ändring på det nu Annie. Skärpning.

Ja, duschen nästa!

Pauline, jag och Nellie. Grekland -07!
image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0