fryser som en ko

Det blev som jag trodde, min studiedag har gått åt till att bara slappa röven av mig helt enkelt. Har inte gjort ett skit, och jag måste erkänna att det har varit sjukt skönt! Ville ju in till stan, fast jag orkade verkligen inte. Hade inte varit kul att gå på stan med en tjurig Annie gissar jag, så jag sket i att fråga mamma. Skulle dessutom ha tränat på gymmet ikväll, men det var ingen som kunde följa med och så kände jag inte för det. Ville bara sjunka ner i soffan och bli varm, jag fryser som en... en.. ko? Ja, en ko. Så får det bli.

Imorgon har vi ett av de nationella proven i svenska, jag tror det kommer gå bra. Är inte nervös eller orolig ett dugg, känner att jag inte behöver vara det. Känner mig faktiskt hellugn, duktigt Annie. Har nästa nationella i svenska på Torsdag, det går förhoppningsvis lika bra. Och på Onsdag har vi prov i SO, samhällsekonomi. Hm, det oroar jag mig dock mer för. Får plugga hela dagen imorgon, för jag har verkligen inte orkat än.


Nu ska jag nog gå och sätta mig vid tvn igen tror jag, så skönt att bara sjunka ner i soffan. Kanske ska fixa mig lite varm oboy också? Mmm, ja det får det nog bli. GOTT!
För vem älskar inte varm oboy?

idag saknar jag det här folket, och unite!
Simon, jag, Amanda, Vaster, Eric och Vidar. Underbara människor!
image210

Kommentarer
Postat av: Mathilda

kommentar svar : det var jätte gott :)

2008-02-04 @ 19:20:56
URL: http://gronkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0