ekollon

Jahapp, håret är klippt och jag kan inte direkt säga att jag är nöjd utan att ljuga. Eller, jag vet faktiskt inte. Det känns bara tråkigt och konstigt. Kanske är det bara så att jag är ovan, jag vet inte. Idag vaknade jag av att Erika ringde, haha elaking ;) Jag följde med henne in till stan en snabbis. Snart ska jag iväg och möta Åsa vid busshållsplatsen, vi ska åka till Kinnarp, sen sover jag hos Åsa inatt :) Mys! Och imorgon blir det till att hitta på något med Erika, får se vad det blir :) Jaja, jag måste springa och packa ihop lite grejer nu.

image227

image228


ha det bra, kram/ ekollon-annie

Kommentarer
Postat av: erika jensen!

men stumpan, du är jättefin :)
imorgon :G

2008-02-13 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0