det hände grejer i lidköping..

Tro't eller ej, det hände faktiskt grejer i Lidköping!
Hela stan var full med motorcyklister, jag tror vi valde fel dag att åka dit. Haha! Det måste ha vart någon slags cruising eller något, hur som helst kände vi oss ganska borta där bland alla motorcyklister :P
Vi gick runt, runt, runt och letade efter någonstans vi kunde äta. Det slutade med att vi köpte med oss en kebabrulle från stället vi hade tittat på först, haha. GOOOTT var det!

Nu har jag snott Paulines bilder, bara så ni vet ;)


Harley Davidson-lastbil på torget, haha. Ungefär vid den här tidpunkten upptäckte vi att vi kanske hade valt fel stad ;)



men jag var glad ändå ;)


Vi satte oss vid något ställe där det var några från Moderaterna som stod o snackade, otroligt intressant :P haha!


HAHAHA, och såhär kan det se ut när vi lämnar platsen efter att ha ätit kebabrulle. SJUUUKT mycket kebabsås! Det droppade överallt :P


och en glad annie efter den mysiga lidköpingsvisiten :) TACK PAULINE!


Kommentarer
Postat av: jonna

va du är söt :)

2008-08-17 @ 17:19:29
Postat av: Linda H i Jönet

Fin du var i håret! Du klarar Lidköping :P Jag håller tummarna för dig! Tänk på mig som flyttade 10mil till Jönköping och började på en skola där jag inte kände någon alls! Lidköping är mysigt!

Stor kram!

2008-08-20 @ 02:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0