varför blir jag generad så lätt?

Gott folk, jag kan berätta en grej.

Jag har nu för första gången i mitt liv sett mig själv generad, jag blev paff när jag gick förbi spegeln och såg att mitt ansikte nästan var i samma färg som min t-shirt.
Konstigt nog har jag absolut ingen aning om varför jag blev generad. Kanske kan det bero på att det ringde på dörren, jag hatar att öppna när jag är ensam hemma, speciellt när jag har superfula kläder på mig (vilket jag har idag, oj utseendefixerad hej?). Jag blev dock glad när det bara var en liten tjej som ville sälja något idrotts-rabbathäfte eller vad det var, men ja... som sagt. Generad, VARFÖR?

Stackars lilla flicka, hon måste blivit livrädd när hon såg hur röd jag blev och undrat vad jag skäms för. GAH!

Kommentarer
Postat av: jonna

annie :D haha blir s[ glad sa ffort jag laser nagot du skriver :)
DU MASTE AKA ANNIE! :D hahahahaha saknar dig sa :)
Jag ska spela in en singel :D har fatt de bekraftat ocksa..... wiiiie
PUSS!

2008-04-02 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0