våren är här!

Aj, aj, aj.

Det känns sådär som att jag har bränt mig, på kinderna. Nä, det kan inte vara sant. Jag satt ute i typ en halvtimma, lite mer. Då hinner man väl inte bränna sig?

Ett stort plus för mig som har varit duktig och hurtig och varit ute och cyklat idag! SÅ skönt. Jag fullkomligt älskar den vägen, så lugn. Precis som på landet ni vet? En hund som skällde, en familj som var ute och barnet i familjen åkte lite trampbil på garageuppfarten. Hundra meter där bortom var det en pappa med barn som var ute och spelade fotboll. ÅH, våren är här, hörrni! Fåglarna kvittrade, så mysigt.
Går vi mot gladare tider? Ohja. Nu ska inte klagas, nu ska vi bara NJUTA. ÄLSKA VÅREN!

Om det är lika fint väder imorgon så tänker jag minsann cykla då också. Mysigast på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0