undra hur stort XL skulle vara?

Dagen med Åsa blev supermys. Vi satt på rådhuscafét i flera timmar och bara pratade om allt och inget. Sen gick vi runt lite på stan och skrattade, skrattade och åter igen skrattade. Vi tittade bland annat på ööövertjejiga grejer och tänkte oss våran kompis Bella i dom. HAHA, så otroligt roligt! Dessutom funderar jag på hur stor man ska vara om man ska handla en klänning i storlek L på H&M. Vi hittade nämligen en klänning på rea (som förövrigt var skitful!) som såg ut att vara typ sju meter bred. HAHAHA, oj vad vi skrattade! Liksom, tänk då hur XL eller XXL skulle vara? Jisses. Jag tror seriöst inte att det finns SÅÅ stora människor. Tack för dagen, sötnos!

Dessutom har jag fått reda på de preliminära intagnings-beskeden för gymnasiet nu. Och som det ser ut nu har jag kommit in på mitt förstaval! Florist i Lidköping. OJ vad glad jag är!

image275

Underbart.

Ikväll har jag varit på F&S och kört gymmet, det var superlite folk där så det var skönt! Men nu väntar nog sängen tror jag... Jag är trött!

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0