time for utvecklingssamtal

Haha, gårdagens cykeltur blev inte rolig. Regn, regn, regn. Huah, jag frös nästan ihjäl om mina fötter, tur att de lever nu :).
Idag har vi haft en supersoft dag, som alla andra måndagar. Det är min favoritdag! Något som dock inte var kul var imorse, sju minuter innan bussen gick och mormor ringde när jag stod med tandborsten i munnen. Haha! Jag fick så dåligt samvete, så jag vågade inte säga att jag inte kunde prata mer. Men det förstod hon nog av mina stressade svar, sen var det bara till att skynda till bussen!

Och när jag kom hem idag tänkte jag att jag bara skulle slappa totalt, men så hör jag pappa fråga mamma
"- när var det annies började?"

Då slog det mig. Utvecklingssamtal. ÅH! Tråkigt, men ja ja. Det är bara att bege sig in till skolan för ett förhoppningsvis kort utvecklingssamtal. Nu kommer snart mina föräldrar och hämtar mig.

Smack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0