helgen väldigt kortfattat

Sådär, nu har jag iförsig varit hemma en stund. FY vad skönt det var att cykla. RIKTIG vårkänsla. Det var till och med så att det var FÖR varmt att ha vårjackan på sig i solen. Huah! Jag var med Nellie en stund och kikade i hennes klassrum, massa gamla minnen från billingsdals-tiden dyker upp. Jag gick i samma klassrum som hon går i nu när jag gick i tvåan. Så mysigt! Och självklart skulle hon visa allt hon hade skrivit och gjort för mig, det är min söting det!

I Lördags var jag i Varnhem hela dagen. Vi övade, övade och övade inför kvällen, då det var Light. Det kom inte mycket folk, däremot var nästan allt folk som kom nya. Mötet blev underbart, enligt mig iaf! Dessutom lärde vi känna nytt folk efter mötet, otroligt roligt! Jag älskar att träffa nya människor! :D

I Söndags följde jag med familjen till sjukhuset, där min söta mormor ligger och har opererat bort hennes (ovanligt) stooora njursten. Stackarn! Som tur är har allt gått bra och hon får kanske åka hem imorgon :)

Igår och idag har jag bara varit i skolan och tagit det lugnt, eftersom jag fortfarande är lite småsjuk.

Kommer nog lite bilder senare! :)

Kommentarer
Postat av: tres

hej, jag såg dig på designa din blogg, och att det inte funkade för dig på bakgrunden, men nu har de gjort de ser jag:)
vet du vad du gjorde för fel, för de funkar inte för mig heller:/
:)

2008-04-01 @ 18:48:00
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0