skola, skola, skola hela dagen.

hej!

har varit i skolan idag, som vanligt dårå.
EA, tyska, engelska, no innan maten. efter maten hade vi bara ungdomskunskap, sen slutade vi.
alla fick värsta paniken i matsalen typ, nej.. men ah, våran klass åt assent, så när vi kom dit så var alla jättehungriga, så var potatisarna slut (!!!) och skulle inte bli klara förrän efter fem minuter, baaah! asjobbigt.
så vi fick stå där och vänta jättelänge, blä på det. men sen kom dom iallafall, och alla blev glada!

efter skolan gick jag till musikskolan, i regnet! spelade klarinett (som jag inte har gjort på typ hela sommaren, läskigt..) haha. efter klarinetten åkte jag hem :)

ska äta snart, sen om ett tag måste jag in till skolan igen. vi ska sälja fika till sexorna, sjuorna och åttornas föräldrar som ska på föräldramöte.. haha :) ska tjäna pengar till klassresan var det tänkt, brabra!

jaja, nu måste jag springa och äta något.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0