sjuksjuk..

det är så sjukt underbart att vara sjuk, noooot! jag hatar det. vissa tycker att det är skönt att vara sjuk så man får vara hemma från skolan, det här året tycker jag absolut inte det! jag får bara extremt dåligt samvete, med tanke på mina miljoner dagars frånvaro förra året, varför det var så behöver vi inte gå in på. "må-dåligt-år" kan det kallas.
så ja, jag gick iväg till skolan imorse, men klarade bara vara med på so:n och musiken (som jag och amanda är BÄST på!!!!), sen åt jag pyyyttelite i matsalen, sen åkte jag hem. hemma la jag mig direkt och kollade på film.. somnade! så skönt. så nu mår jag litelite bättre, men absolut inte bra! men imorgon vill jag verkligen till skolan. jag får inte missa så mycket som jag gjorde förra året! dessutom kommer det en f.d knarkare som ska prata för oss på ungdomskunskapen, och det låter som det skulle kunna bli intressant. så ja, jag får hoppas att jag kan komma iväg imorgon :)

bjuder på en lite glad bild från i lördags :)

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0