lördag

igår började tonår, det var mycket trevligt :)
tre smålänningar kom upp och hälsade på också, trevligttrevligt!
jag var sjukt trött när jag kom hem, så jag åt lite tacos o sen gjorde jag mig iordning för att gå o lägga mig. somnade typ elva, och vaknade åtta imorse. haha, nio timmar iallafall, sköntskööönt :)
direkt när jag vaknade gick jag upp, och började göra iordning gröt, havregrynsgröt.

havregrynsgröt med rivet äpple och bananbitar, mmmums säger jag bara!
jag känner mig så nyttig, plus att det är så gott :D asbra ju!

dessutom börjar jag gå upp kilon nu.. det är också väldigt bra! kanske allt klag äntligen ska ta stopp?
jag är rätt trött på alla kommentarer om hur smal jag är och att det ser ut på mig som att jag inte äter någonting.
eller, jag är inte RÄTT trött på det, jag är JÄTTETRÖTT på det. jag hatar det, seriöst.

så nu vill jag väldigt gärna att det blir ändring på det :) inte så kul att höra det från ALLA liksom.. skolsyster har tjatat på mig i alla år, och det känns riktigt hemskt, eftersom jag inte kan göra något mer åt saken. för jag äter som jag ska.. uh!

jaja, nu ska jag sluta klaga och vara glad, för nu verkar det som det är på bättringsvägar ;)

idag ska jag till stan med min syster, för vi ville inte följa med till gjuteriet på volvo och kolla hur det fungerar, det är typ öppet hus på volvo idag, för det är familjefest där för alla volvoarbetare ikväll ;) så dit ska jag ikväll. haha! det kan nog bli mysigt, fast det ska nog regna. blä på det!

nej nu måste jag springa och göra mig iordning, mamma tjatar ;) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0