godmorgon!

godmorgon!
vaknade för andra gången idag för ungefär en halvtimmasen..
ställde klockan på sju som vanligt, ifall jag skulle må bättre. vilket jag absolut inte gjorde, så jag fick kraxa (haha, ja.. jag kan inte riktigt prata normalt pga min ondaonda hals!) på mamma så hon fick reda på att jag inte skulle till skolan idag :P sen somnade jag om efter ett tags hostande, och vaknade för ca en halvtimmasen som sagt :) sköönt. vet inte hur många gånger jag har snytit mig bara idag.. såhär förkyld har jag inte varit på huur länge som helst! skönt att man inte är det varje dag. haha :)

skäms på mig som inte åt någonting efter lunchen igår, som jag åt typ vid tre eller nåt.. jag har ingen matlust, och jag som skulle börja ta tag i det här med min vikt! jaja, så jag fick iallafall mjukstarta med en liiten frukost som bestod av en mugg välling (sån där godmorgon välling, inte barnvälling!) med äpplebitar i, hade aldrig testat det förut.. det smakade lite speciellt, men det gick ner ;) och så åt jag ett äpple till, så får jag hoppas på att jag klarar äta mer idag.. villvillvill inte gå ner sådär sjukt mycket igen, så nu får jag katten ta o kämpa :)

hahahahah, jisses. jag gick upp i läsarrekord igår ;) hela 8 personer! hahahaha.. huj, duktigt annie xD

nej nu ska jag titta på film eller nåt :) ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: tai pan

man skall aldrig rasa i vikt det e bara och kämpa
kredit finns om du behöver någon gång säg bara till
tai pan

2007-09-26 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0