fuldag!

idag gick jag till skolan även om jag inte direkt var på topp. fortfarande lite halvseg, så när jag kom hem från skolan var jag ungefär heldöd! jaja, iallafall glad att jag gick. jag hatar att vara hemma! :P
satt ju bara i cafeterian idag ändå :) ellerja, bara och bara.. det var rätt stressigt emellanåt, mycket kunder!
och huj så vi tjänade mycket :D jasmine (läraren som hjälper till i cafeterian) sa "ooj, det där blir mycket pengar att räkna sen innan ni slutar!" fleeeera gånger.. haha, och mycket blev det :) skönt ju!
dessutom fick jag höra att jag är bäst två gånger! hahaha :P trevligt med folk som muntrar upp en lite sådär.. (vi behöver inte låtsas om att det var jag som sa att jag var bäst först och att dom höll med) ;)
min mage är lite småkrånglig, ellerja.. krånglig och krånglig.. jag mår bara väldigt illa hela tiden, plus att jag hostar väldigt ofta. känns som jag ska spy varje gång jag hostar, det är inte så trevligt faktiskt :/
har inte direkt ätit någe vidare under sjuk-dagarna, ingen matlust överhuvudtaget! så min lilla mage saknar mat..
den skriker. men jag är inte hungrig, asjobbigt! men jag tvingade i mig massor förut iallafall :)

nu kallsvettas jag! huuuuuah, det är så läskigt. ja, jag känner mig fortfarande inte sådär överdrivet pigg faktiskt, men jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon iallafall. önska mig lycka till!

tror jag behöver sova snart.. så jag får väl göra mig iordning inför natten. bjussar på en otroligt vacker bild också, för att inte få det att se så tråkigt ut ;) hahaha..


okej, jag ser inte ut sådär egentligen.. men ibland får man göra sig fulare än vad man är ;) haha!

image57

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skön bild :)

2007-09-22 @ 18:08:19
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0