snöbild!

hejhej :)
hoppas allt är bra, det är det iallafall med mig!
var sjuk igår, eller jag vaknade med massa huvudvärk, så jag tog mig inte iväg till coop. tråkigt, men jag hade inte missat något kul sa adam idag :) haha, tur det!

åkte dit idag iallafall, och det blev kul :) jobbade med min storasysters klasskompisar.. haha, spännande ;)
packade mest upp varor och så, ingen större förändring mot vad jag har gjort förut, men det är kul. tur att man har sällskap bara, om jag hade varit ensam hade det varit sjukt tråkigt :P
jag missade dock min buss när jag skulle hem, den åkte precis när jag kom. gahh, så jag fick sitta ute i MINUSGRADER och såndär jobbig snö som bara blåste in i busskuren i över en kvart, huah! snacka om att jag frös om mina ben sen :P men jag lever, så nu ska jag inte klaga.
hann inte riktigt mer än att komma hem förut innan pappa kom och hämtade oss för att vi skulle åka till kyrkan på junior-avslutning. det var roligt iallafall! när vi kom hem tittade vi på idolomröstningen, lite förvånad jag blev när andreas och marie satt säkert! kul ju :D jag tycker att marie är bäst nu, så det var bra!

funderar på att lägga in lite bilder nu, har varit väldigt ont om det de senaste dagarna, fy på mig!

eller nej, jag orkar inte. tror jag måste sova, men det kommer imorgon, jag lovar!

image111
en mysig snöbild på mig och min favorit, åsa, kan jag iallafall bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0