sjuk

det är långt ifrån kul att vara sjuk. jag orkar katten ingenting. även om jag inte ens har feber.
jag är helt slut. har inte gjort något vettigt alls idag, bara legat i soffan precis heeeela dagen. vilket liv.

jag får ångest av att vara sjuk, att vara hemma. men den här dagen hade jag verkligen inte klarat i skolan.

jag måste börja öva till mitt engelskaprov som jag har imorgon.
jag har en förmåga att skjuta upp allting, jag hade blivit bättre. men övningen inför engelskaprovet har blivit uppskjuten så pass. jag måste skärpa mig, NU.

så, nu ska jag snart gå och försöka börja läsa på inför provet, och så hoppas jag verkligen på att jag klarar ta mig iväg imorgon, annars får jag ännu mer ångest.

min frånvaro har bättrats sen förra året iallafall, det är positivt. hjälp, det här inlägget blev väldigt pessimistiskt, men sån får man vara ibland.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0