öppet hus

hejsan hejsan :)
det blev en rätt jobbig natt, svårt att sova. såå förkyld, ont i halsen!
o så vaknade jag imorse typ halv åtta eller nåt, när min syster var uppe och var jättestressad. haha, hon sprang runt här uppe och kunde inte vara tyst. usch, trodde aldrig att jag skulle somna om efter det, men jag lyckades :) när jag vaknade var det bara att göra sig iordning, sen åkte jag, mamma och pappa in till skövde för vi skulle på öppet hus på ett av gymnasierna i skövde. tittade inte på så mycket, kom jag på nu! haha :D har redan varit på massa sån gymnasieinformation. verkar som det blir handel för min del, lite jobbigt eftersom båda mina storasystrar har gått det också. haha, folk tror att jag väljer det bara för att dom har gått det. gahh, såäreinte!
på onsdag ska jag till lidköping, de lagardiegymnasiet eller hur det stavas. ska kika på florist, om det kan vara något för mig.
ahja, sen gick vi ner till stan. jag köpte skor :) kollade i nästan alla skoaffärer i stan, sen orkade jag inte mer så jag köpte dom bästa av dom jag hade sett. haha, på din sko fick det bli :)
sen åkte vi hem, och nu sitter jag och dricker kaffe och äter klementin. haha, gott!

sen ska jag följa med mamma och pappa in till deras kompis i stan, för min systers kompisar kommer hit och firar henne ikväll, och då får inte vi vara hemma :P möhöö.. ajajaj.

tips på gymnasielinje, tack!

näe, nu orkar jag inte skriva mer. känner att det var längesen jag la in bilder här också. kanske tar bilder ikväll, får se :) pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens mest egocentriska blogg!!!

2007-11-17 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0