negativa tankar, förlåt :P

det är mycket som kretsar i mitt huvud just nu.
bland annat gymnasieval, jag vet inte vad jag vill gå. handel i skövde, eller florist i lidköping.
det är jobbigt, tur att jag har några månader på mig att tänka!
sen undrar jag ständigt VARFÖR jag alltid säger så onödiga saker.
jag vill att det ska vara som förut, då när du förstod mig. jag vill kunna ringa till dig och veta att jag inte stör vad det än är för viktigt du gör, jag kom nästan alltid i förstahand. okej, kanske var inte det så jättebra med tanke på hur det blev. men jag gillade det, jag var lycklig nästan hela tiden. det mesta av tiden iallafall!
du gjorde mig lycklig. när jag träffar dig blir jag lycklig.
helst av allt skulle jag vilja vara med dig JÄMT. skita i allt annat och bara vara med dig, då glömmer jag bort alla bekymmer och problem. synd bara att det inte går..

nej nu måste jag börja tänka positivt! imorgon ska jag klara mitt engelskaprov.

så nu ska jag gå och plugga röven av mig.

ha det bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Lia

lycka till med pluggandet :D

2007-11-08 @ 18:41:57
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0