krasch, senap överallt.

hejhej!
kom hem för en stundsen, har hunnit prata med min kära storasyster emelie i tällifååånen en stund. haha!
det blev rätt mycket skratt under samtalet..
"men ANNIE! sluta skratta!!! du låter som.... som... som ett missfoster!"
ohoj, schyssta klubben där ;)
har praoat idag, som vanligt. det var precis som vanligt, förutom att jag råkade klanta mig jättemycket precis innan lunchen. jag skulle bara ställa upp en enda vara innan jag skulle gå på lunch, o brevid där varan skulle stå stod det massa senapsburkar JÄTTEostabilt.. men jag var ju tvungen att plocka upp min vara.. haha. och PAAAAANG, krasch. så råkade jag välta ner en senapsburk (i glas!) som kraschade och all senap flög.. tillomed på mig, HAHA! usch, det staaaank senap överallt :D så det var bara att hämta grejer och skura, torka och allt vad vi behövde göra för att få bort stanken.. haha, usch säger jag bara!
sen gick jag och åt på donken iallafall! ;) mmmums. sen hade vi inte så mycket att göra, så alla praktikanter (vilket är typ ALLA där.. jag lovar nästan att vi är fler praktikanter än anställda :D haha) okej, nej men typ sju av oss kanske.. stod och spelade nalle phu spel på såndär automat... hahaha :D såg säkert skitbra ut!
när jag slutade kom amanda till bussen, för första gången på ett tag. så jag fick sällskap hem iallafall :D mycket trevligt!

nej nu ska jag gå och äta, ha det så bra!
puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0