godmorgon

godmorgon!

eller, morgon kanske det inte direkt är. jag gick upp för ett tagsen, åt nyss frukost o så.
det är riktigt jobbigt, för jag gillar inte frukost. därför blir det väldigt svårt att uppskatta det som finns att ätas. usch, jag måste ta tag i det där.. måste börja lära mig att tycka om frukosten! det är ju faktiskt dagens viktigaste mål, eller är det bara något jag har fått för mig? haha.

eehhhmmm, erika ringde precis. tänkte ringa henne förut efter frukosten, men det blev inte så. haha ;) fy på mig! ahja, nu vet hon ju iallafall om det som jag skulle ringa och berätta för henne ;D
idag ska jag åka till stenstorp. först äre innebandyturnering mellan  massa kyrkor som jag ska kolla på, efter det är det ungdomsmöte i kyrkan typ :) det blir nog kuuul! brukar vara kul där.

nej  nu orkar jag inte skriva mer, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0