bowling

okejokej, hahaha.. bowlingen gick inte alltför bra :D
vi var tolv personer tror jag, och vem kom absolut jättesist om inte jag? :D hahahaha.... grym jag är!
jag är bra på bowling typ varannan gång jag spelar, förra gången jag spelade gick det jättebra! haha, att man inte alltid kan ha tur, attans ;)
men några strikar, desto fler spärrar fick jag till. så helt onöjd är jag inte :D haha..

hästen som spelar med fel fingrar, det är jag det. och då går det som det går!
jag ser tydligen ut som en häst när jag bowlar, TACK, vänner! xD
och alla tycker att jag är skitkonstig som bowlar med fel fingrar.. jag spelar med tummen, pekfingret och långfingret. haha, jag har ALLTID gjort det, och jag kan verkligen inte vänja mig av med det. så ni får fortsätta skratta :) för jag lär mig aldrig det vanliga sättet, jag vägrar! det har gått bra hittills i livet ändå ;) haha!

näe nu ska jag springa och fortsätta titta på idol, hoppas på marie och amanda! vore grymt kul att se dom två i final!

kommer kanske upp bilder från bowlingen så småningom! håll ut ;)

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0