veckan

hm, längesen jag skrev nu.. men offcourse var iallafall mycket bra :)
mötet var inte riktigt lika bra som det brukar vara, men lovsången var braaao. visste vilka alla låtar var, då blir det mkt roligare :) åsa följde med mig på förbön, min första. vågade inte gå själv, så hon sa att hon kunde följa med :) så en tjej bad för oss tillsammans. helt underbart! var helt skakig i benen, o så helt plötsligt kommer min favoritlovsång! som jag har lyssnat på HELA tiden i någon vecka nu. under tiden jag står där, fatta hur glad jag blev eller! följde iallafall med hem till sagas moster när det var slut, sov där och sen tog jag, eric, kigge och saga samma tåg hem :) fast dom fick byta i falköping..
sjukt läskiga "tanter" med på tåget, helt onyktra, med varsitt skitlitet barn, i barnvagnar. den ena ville typ slå mig.. ellerja, hon såg skitsur ut, verkligen skitsur. fast jag inte hade gjort något.. o så lyfte hon upp händerna o slog knytnäven i andra handflatan, skithårt.. värsta smällen alltså :S och pekade på mig.. o så var hon påväg att gå in i min vagn, jag blev skiträdd o sprang därifrån o satte mig längst fram i min vagn istället. kände mig inge vidare trygg där iallafall :S usch.


jaja, skolan har iallafall varit helt okej i veckan :)
redovisade svenskan i måndags, fick sån otrolig panik så jag grät skitmkt. hade inte kunnat sova på natten heller för att jag var så orolig, rädd och nervös. jag bara vågade inte :s fy, så mesigt det låter. men det är seriöst HEMSKT.
Pauline (min svenskalärare) råkade gå förbi när jag grät som mest, o kom fram o pratade o så. eftersom det är henne jag har pratat med förut om att jag inte mår så bra o så.. så jag fick redovisa för en liten grupp istället sa hon :)
fick också reda på vad jag fick för betyg på redovisningen i veckan, VG med ett litetlitet minus. bara för att jag kunde ha berättat lite mer om saker jag nämnde, typ :P men i övrigt var det jättebra sa hon :) positivt (Y)

hm, så mycket annat har väl inte hänt.. :P
eller, jag orkar inte skriva mer xD  haj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0