torsdag

yäääh. idag äre torsdag.
ingen sovmorgon, uh!

kom till skolan iaf, hade syslöjd med iwy. ja, underbart! snart klar med min ram, HEJA MIG!
sen hade vi so, med thord (vikarie..) HAHA! det var ju som det var, som alltid när man har lektion med honom.
gjorde ett diagram typ, som redan fanns i boken. SÅ VÄRT! ;)
sen hade vi mat, fiskgrattäng. MUMS! usch
efter det hade vi no, erika var jobbig så jag blev arg :P eller irriterad. mycket irriterad tillomed. uh ;)
sen hade vi engelska, alla fick reda på sina kommunprov. fast jag har bara gjort två av tre än, så jag fick bara reda på vad jag har för poäng hittills, innan jag har gjort grammatikdelen. har 51 sammanlagt nu, 60 är godkänt xD men så har jag ju ett prov kvar.. nio poäng borde jag ju klara ;) HAHA! så godkänd blir jag säkert iallafall :)
jaja, sen hade vi spanska. gjorde häftet som vi egentligen skulle haft i läxa till imorgon ;) HAHAA! men ingen sa något till mario förrän i slutet, han bara ; ojdå!

HAHAHAHAHA. han hade glömt att det var läxan vi gjorde :D

sen åkte jag hem, sen har jag suttit här och glott typ hela tiden. åh vilket liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0